Potverdikkeme

Ik ben helemaal kapot, ben nog steeds bezig, ik heb nog 1000 woorden te schrijven want dat document dat ik opgeslagen had is verdwenen dus na veel huilen en paniek ga ik nu weer aan de slag. Echt super irritant dat soort dingen maar ja misschien denkt god van ja kim, dit kun je beter, weg met dat spul haha! Ik ga nu in ieder geval van voor af beginnen en me best doen! Wilko heeft zichzelf ook kapot gewerkt dus nu liggen we samen in bed! Hij is echt bijzonder en ook de enigste persoon die mij aan kan, zelfs me ouders kunnen dat niet! Hij begint me ook een beetje aan te pakken en leert met mij om gaan, haha ik dacht dat dat nooit iemand zou lukken, maar verdomd het lukt hem, mijn kleine klokkendoos! <3<3 Manneke, je ligt naast me en weet je.. je laat me hart nog steeds sneller kloppen. Ik hoop dat ik dit ook doe voor jou!! Maar goed, ik ga er van door!! Wish me luck, ciao x.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0